Dostarczamy i wnosimy za 1 zł
Regulamin promocji
"Dostarczamy i wnosimy za 1 zł"
Akcja promocyjna dotyczy formy dostawy AGDSMART Warszawa dotyczy dostaw od poniedziałku do piątku.
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem promocji „Dostarczamy i wnosimy za 1 zł”, zwanej dalej „Promocją” jest AGD SMART Wysokińscy Sp. J. z siedzibą przy ul. Sławęcińska 8, Macierzysz 05-850 Ożarów Mazowiecki wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS0000390508, o kapitale zakładowym 100 000 zł, nr REGON: 143010335, nr NIP5272658897, zwana w dalej „Organizatorem”.
2. Klienci z Warszawy, którzy kupią dowolne produkty na stronie www.agdsmart.pl otrzymają dostawę produktów do domu z wniesieniem i rozpakowaniem za 1 zł.
§2 WARUNKI PROMOCJI
1. Urządzenia objęte promocją: wszystkie dostępne na stronie www.agdsmart.pl
2. W ramach promocji opłata za transport, wniesienie zostanie obniżona do 1 zł.
3. Promocyjny koszt dostawy dotyczy transportu AGDSMART na terenie Warszawy w godzinach od 10:00 - 18:00
4. Do ceny transportu zostaną doliczone usługi dodatkowe, w przypadku ich wybrania:
a) dla płatności za pobraniem 9,99 zł,
b) dla płatnościPayU, AutoPay, przelewy24.pl zgodnie z regulaminem sklepu,
c) usługi dodatkowe związane z podłączeniem sprzętu, zabraniem opakowań, odbiorem starego sprzętu lub inne usługi dodatkowe określone w regulaminie sklepu lub regulaminie dostaw.
§3 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady udziału w Promocji i jest dostępny na stronie sklepu.
2. Regulamin Promocji może ulec zmianie w czasie jej trwania, przy czym zmiany w Regulaminie nie wiążą osób, które zawarły umowę sprzedaży towaru na warunkach niniejszej Promocji przed dokonaniem zmiany Regulaminu.
3. Promocja trwa do wyczerpania budżetu promocyjnego.
Usługi dodatkowe (płatne) dla Transportu Flotą Sklepu Warszawa oraz Transportu Flotą Sklepu Mazowsze
GWARANTOWANA dostawa w godzinach 14:00 - 18:00 + 39.00 zł
GWARANTOWANA dostawa w godzinach 18:00 - 21:00 + 49.00 zł
Usługa wniesienia w budynkach z windą do 2 urządzeń + 1.00 zł (dotyczy wniesienia jednego lub 2 urządzeń AGD do budynków w których do wniesienia urządzeń można wykorzystać sprawną windę pod warunkiem, że urządzenia zmieszczą się do windy. Jeśli produkty nie zmieszczą się do windy kierowca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty za wniesienie zgodnie z niniejszym cennikiem usług)
Usługa wniesienia w budynkach z windą więcej niż 2 urządzenia + 1.00 zł (dotyczy wniesienia 3 lub więcej urządzeń AGD do budynków w których do wniesienia urządzeń można wykorzystać sprawną windę pod warunkiem, że urządzenia zmieszczą się do windy. Jeśli produkty nie zmieszczą się do windy kierowca jest uprawniony do pobrania dodatkowej opłaty za wniesienie zgodnie z niniejszym cennikiem usług )
Usługa wniesienia w budynkach bez windy do 4 piętra + 45.00 zł (dotyczy wniesienia jednego lub 2 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenia na szkody wnieść urządzenia)
Usługa wniesienia w budynkach bez windy do 4 piętra lodówki 2 drzwiowej Side by Side + 109.00 zł (dotyczy wniesienia do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia)
Usługa wniesienia w budynkach bez windy od 5 do 9 piętra + 90.00 zł (dotyczy wniesienia nie więcej niż 6 urządzeń do budynków w których nie ma możliwości skorzystania z windy na piętra od 5 do 9 pod warunkiem, że klatka jest dostatecznie szeroka, aby kierowcy mogli bez narażenie na szkody wnieść urządzenia)
Dodatkowa usługa wniesienia lodówki Side by Side + 39.99 zł (dodatkowa opłata naliczana, gdy w zestawie zamówionego sprzętu AGD znajduje się wielkogabarytowa lodówka typu Side by Side)
Odbiór zużytego sprzętu + 29.99 zł (dodatkowa opłata za odbiór zużytego sprzętu AGD do punktu utylizacji, odbieramy sprzęt powinien być wcześniej opróżniony i odłączony od instalacji. Nasi kierowcy nie odłączają zużytego sprzętu)
Usługa wniesienia, montażu, i podłączenia piekarnika elektrycznego, płyty indykcyjnej, elektrycznej/gazowej + 149.00 zł. (dodatkowa opłata za ustawienie sprzętu w tym wypoziomowanie, podłączenie do instalacji elektrycznej, utylizacja opakowań, koszt podłączenia 149.00 zł dotyczy 1 urządzenia)
Usługa przełożenia kierunku otwierania drzwi w lodówce + 99.00 (dodatkowa usługa wykonywana przez autoryzowany serwis polegająca na zmianie otwierania kierunku drzwi. Warunkiem wykonania tej usługi jest ustalenie z naszym konsultantem kierunku otwierania drzwi oraz przedpłata na konto. Zlecenie tej usługi wydłuża czas realizacji zamówienia o dodatkowe 48 godzin ( 2 dni robocze )
Usługa rozpakowanie, ustawienia, wypoziomowania i zabrania opakowania
+ 29.99 (dodatkowa opłata za ustawienie sprzętu w tym wypoziomowanie, odebranie i utylizacja opakowań dowolnego sprzętu AGD wolnostojącego)
Usługa montażu zestawu pralki i suszarki z łącznikiem + 149.00 (pakiet usług polegający na wniesieniu pralki i suszarki do mieszkania w przypadku możliwości skorzystania z windy, rozpakowanie urządzeń, zmontowanie zestawu pralki i suszarki w zestaw (niezbędny jest łącznik do 2 urządzeń, który należy dokupić), wypoziomowanie i podłączenie urządzeń do przygotowanych wcześniej łączy kanalizacyjnych i wodnych, sprawdzenie szczelności podłączenia, zabranie opakowań. UWAGA: nieprawidłowy montaż grozi uszkodzeniem urządzeń.
I. Transport Flotą Sklepu Warszawa - DOSTAWA GRATIS przy zakupie powyżej 99 zł
Dostawa w tej strefie obejmuje granice administracyjne Warszawy.
I. Transport Flotą Sklepu Mazowsze - DOSTAWA GRATIS przy zakupie powyżej 99 zł
Dostawa w tej strefie obejmuje miejscowości:
Łomianki, Legionowo, Wołomin, Zielonka, Sulejówek, Otwock, Karczew, Konstancin Jeziorna, Piaseczno, Pruszków, Ożarów Mazowiecki, Raszyn, Ząbki, Michałowice, Reguły, Piastów, Wesoła, Stare Babice, Janki, Jabłonna, Marki, Głosków, Lesznowola, Zalesie Górne, Opacz, Płochocin, Sulejówek, Halinów, Izabelin, Laski, Chotomów, Czosnów, Stanisławów, Otwock, Józefów, Wiązowna, Złotokłos, Baniocha, Mroków, Wólka Kosowska, Otrębusy, Komorów, Nadarzyn, Brwinów, Błonie, Okuniew, Zaborów, Leszno, Nieporęt, Nowy Kazuń, Kobyłka, Glinianka, Karczew, Podkowa Leśna, Milanówek, Kłudzienko, Młochów, Rozalin, Zegrze, Wieliszew, Zakroczym, Pomiechówek, Wołomin, Klembów, Ostrówek, Radzymin, Wola Rasztowska, Kuligów, Stare Załubice, Poświętne, Kołbiel, Celestynów, Wola Prażmowska, Sokików, Grodzisk Mazowiecki.
II. DOSTAWA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI KURIEREM: DPD, DHL, Geis, SuuS, Inpost
Bardzo wiele produktów na naszej stronie posiada opcję DOSTAWA GRATIS dlatego prosimy o każdorazowe sprawdzenie kosztów dostawy w koszyku poprzez dodanie produktów - w razie wątpliwOści skontaktuj się z nami e-mailowo, jeśli opłata naliczyła się niewłaściwie anulujemy te koszty.
Maksymalna kwota podbrania w przypadku firm kurierskich wynosi:
- dla przesyłek wysłanych DHL 6000 zł
- dla przesyłek wysłanych Inpost 5000 zł
- dla przesyłek wysłanych DPD, SUUS, Geis 15000 zł
2.1 Termin dostawy
Dostarczenie przesyłek do odbiorców będzie następowało w następnym dniu roboczym po dniu ich podjęcia od klienta, pod warunkiem, że samochody liniowe dojadą do terminali odwozowych nie później niż do godzin określonych w Załączniku nr 2. W przypadku gdy warunek nie zostanie spełniony, rozładowanie samochodu będzie możliwe dopiero po zakończeniu rozładunku standardowych samochodów liniowych, a za terminowo wykonane zlecenie uważa się dostawę w terminie dwóch dni roboczych po dniu podjęcia przesyłek od Klienta.
2.2 Awizacja dostaw
Termin |
Forma |
Sposób |
Cel |
|
Awizacja 1 |
Dzień przed dostawą |
Wiadomość SMS |
Wiadomość generowana przez system w momencie odebrania danych el. |
Informacja o terminie dostawy (data i przedział czasowy), sposobie dostawy (np. wniesienie lub brak wniesienia), kwocie pobrania. |
Awizacja 2 |
Dzień dostawy – przed realizacją usługi |
Rozmowa telefoniczna |
Kurier |
Przekazanie dokładniejszej informacji o spodziewanej godzinie dostawy. Potwierdzenie obecności odbiorcy we wskazanym miejscu. |
W przypadku braku kontaktu telefonicznego z odbiorcą, przesyłka nie zostaje przekazana do
odwozu – stwierdzenie nieprawidłowości kod T0820. Automatycznie zostaje wysłany do Klienta komunikat informujący o przełożeniu dostawy na kolejny dzień roboczy albo inny dzień zgodnie z dyspozycją Klienta. Przesyłka pozostaje do 3 dni roboczych w terminalu Operatora Logistycznego.
W przypadku błędnego numeru telefonu odbiorcy lub braku zgody odbiorcy na przyjęcie przesyłki (zmiana terminu, brak gotówki itp.) kurier nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki. Informacja o tym jest przekazywana do Klienta z wnioskiem o dyspozycje dotyczące przesyłki.
2.3 Dostawa
2.3.1 Kurier ma obowiązek dostarczenia przesyłki zgodnie z wyznaczonym przedziałem czasowym.
2.3.2 Kurier realizuje jedynie pakiet dostawy wskazany w liście przewozowym.
2.3.3 Odbiorca nie ma możliwości zmiany wcześniej zamówionego pakietu dostaw za pośrednictwem Kuriera.
2.3.4 Dostawa z wniesieniem przesyłki realizowana tylko w pakietach L i XL zgodnie z definicją.
2.3.5 W przypadku gdy skuteczne dostarczenie przesyłki nie jest możliwe, kurier pozostawia pod adresem odbiorcy wiadomość o podjętej próbie dostarczenia.
2.3.6 Odbiorca może rozpakować przesyłkę dopiero po potwierdzeniu jej odbioru w liście przewozowym oraz uregulowaniu wszelkich należności ciążących na przesyłce, a leżących po stronie odbiorcy.
2.3.7 Kurier nie ma obowiązku pozostania u odbiorcy do momentu rozpakowania przesyłki.
2.3.8 Odbiór zużytego sprzętu możliwy jedynie na warunkach standardowego polecenia odbioru.
2.3.9 Usługi poza zakresem Suus, : rozpakowanie, montaż, instalacja, zabranie opakowań, odbiór sprzętu (za wyjątkiem 2.3.8) należą do usług dodatkowych objętych dodatkowymi kosztami po strony nabywcy. Usługi dodatkowe są dostępne w koszyku z podanymi kwotami dla poszczególnych usług.
2.3.10 Kurier GEIS, InPost nie oferuje usług dodatkowych tj. wniesienie po opuszczeniu przesyłki z magazynu, ozpakowanie, montaż, instalacja, zabranie opakowań,
2.3.11 Przesyłki realizowane paczkomatem Inpost nie są objęte gwarancją wybranego paczkomatu. Niektóre przesyłki są dodatkowo zabezpieczane na czas wysyłki przez firmę nadawczą, a co za tym idzie zmieniają się jej gabaryty - w takim przypadku dział handlowy kontaktuje się niezwłocznie z klientem w celu uzgodnienia adresu dostawy lub prosi o wskazanie paczko punktu tzw. POP-u.
3. Odchylenia od standardowego procesu
Usługi są realizowane zgodnie z instrukcją opisaną w zleceniu od Klienta.
Zmiana wcześniej zleconej usługi jest możliwa tylko na podstawie dyspozycji Klienta uwzględniając dostępny czas reakcji i zasoby.
Zapraszamy do korzystania z wygodnych usług. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapytaj naszego konsultanta o szczegóły usług.
Zespół AGDSMART.PL